با شبکه ، دنیایتان را به اشتراک بگذارید
  • 1395-07-16
  • admin

افزایش فروش مانگا و مانداسوی با همراهی پروژه سمپلینگ در ایران

معرفی محصولات و خدمات و ارائه نمونه رایگان به عنوان راه حلي كوتاه، مستقيم و بسيار تأثيرگذار شناخته شده است.

 

سمپلینگ ارائه نمونه محصول است و يكي از تكنيك هاي جديد تبليغاتي جهت فرهنگ سازي براي ترويج استفاده عموم مردم از محصول موردنظر می باشد که با افزايش محبوبيت يك نام و نشان تجاري، درجهت بهره برداري طولاني مدت درآينده اي پيش بيني شده، همراه است.

ازین رو، راه حلی موثر در جهت معرفی محصولات و برندهای جدید به بازار محسوب می گردد. یکی از برندهایی که گام های اولیه برای معرفی و ثبت برند خود در اذهان مصرف کنندگان را برداشته است، برند لبنیات مانگا و شیرسویا مانداسوی است. بنابراین شرکت جهان مجد بصیر در این راه هم قدم آنها شد، تا بتواند سهمی هرچند اندک در رشد و موفقیت آنها داشته باشد. 
پروژه سمپلینگ برندهای مانگا و مانداسوی با یک برنامه بلندمدت از تاریخ 16/04/95 به طور همزمان در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و فروشگاه های زنجیره ای اتکا تهران آغاز شد. طی برنامه در نظر گرفته شده، تعداد 20 اتکا و 80 میدان تا آخر سال 95 هدف گذاری شده اند.
بازخورد و نتایج حاصل از گزارش های اولیه نشان می دهد که در ماه اول با 10 فروشگاه و 12میدان میوه و تره بار، متوسط افزایش فروش بسته به نقطه سمپلینگ حدودا بین 4 تا 10 برابر شده است.
امید است که بتوانیم در کنار این شرکت در رشد آنها تاثیرگذار باشیم.